[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip / qa] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/mu/ - Music

[Advertise on 4chan]


Thread archived.
You cannot reply anymore.


[Advertise on 4chan]


File: LGx.jpg (247 KB, 1000x1334)
247 KB
247 KB JPG
ITT: Post musicians without posting them
>>
>>
>>
>>101807020
DEATH IS REAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
>>
File: 417CVAiSffL._AC_.jpg (11 KB, 276x389)
11 KB
11 KB JPG
>>
File: resda.jpg (20 KB, 800x549)
20 KB
20 KB JPG
it`s to obvious
>>
>>101806918
is this just every member of death grips
>>
>>101807043
Hmmm, either Death Grips or Captain Beefheart
>>
File: man shotting cabbage.jpg (373 KB, 700x934)
373 KB
373 KB JPG
>>
>>101807020
Phil Elverum

>>101807043
Lars Ulrich
>>
>>101806918
Liam Gallagher
>>
>>101806968
crass
>>
>>101807046
Zach Hill?
>>
>>
>>101807192
nicole dollanganger is the first one on my mind
>>
File: bus.jpg (177 KB, 1200x800)
177 KB
177 KB JPG
>>101807135
Yep
>>
>>101806968
GADDI LAMBORGHINI
>>
>>101807213
No.
>>
>>
>>101807196
>>101806918
>>
>>101807351
I bet he fucks his step-daughters. And they enjoy it.
>>
>>
>>
File: ridecymbal.jpg (116 KB, 1200x1044)
116 KB
116 KB JPG
>>
>>101806918
paul simon
>>
>>
Infected mushroom?
>>
>>101807619
literally me
>>
File: Severus-snape1.jpg (17 KB, 360x450)
17 KB
17 KB JPG
>>
Here’s mine

>>101807213
No one here knows who she is
>>101807020
Phil
>>101807196
Slayer
>>
>>101807736
trent?
>>
File: gnome.jpg (26 KB, 800x450)
26 KB
26 KB JPG
>>
>>101806968
Nick Cave?
>>
>>101806918 (OP)
Boards of Canada?
>>101807046
Lou ``Talentless Hack,, Reed
>>101807196
Ian Curtis
>>
File: chris_lilley_gran.png (690 KB, 1280x720)
690 KB
690 KB PNG
>>
File: file.png (97 KB, 314x316)
97 KB
97 KB PNG
>>101807020
Wtf? I would've thought you were talking about pic rel, especially because of the hand holding. i guess it's not a "musician"
>>
File: 81JbE3ORGmL._AC_SL1500_.jpg (168 KB, 1500x1058)
168 KB
168 KB JPG
>>101806918
Zach hill!
>>
File: 15021401458520.png (238 KB, 500x500)
238 KB
238 KB PNG
>>101807835
>Ian Curtis
Yes.
>>
>>101807759
Syd
>>
>>101807196
Stew
>>101807516
Looks like Brian wilson while thumbnailed
>>101807619
Lemmy
>>101807759
Syd
>>
>>101807709
nope , c'mon guys this is an easy one
>>
>>101807516
billy shears
>>
>>101807979
>>101807974
yep
>>
>>
>>101807963
>>101807974
>Syd
Yes

>>101807974
>Stew
No
>Looks like Brian wilson
No

>>101807984
Yes.
>>
>>101806918
I love Paul Simon
>>
>>101807984
Well, this is obviously correct.
Try this one
>>
File: 1614033328333.png (88 KB, 306x338)
88 KB
88 KB PNG
>>
File: soylentflavors.jpg (118 KB, 1124x1200)
118 KB
118 KB JPG
>>
File: 0_swans2.jpg (150 KB, 1200x900)
150 KB
150 KB JPG
>>101808116
who else could it be?
>>
File: it's-you-that-i-adore.jpg (149 KB, 900x560)
149 KB
149 KB JPG
>>
>>101808240
That dude from idles, don't care enough to find his name.
>>101808256
What? Gira i guess.
>>101808223
Buckethead
>>
>>101806918
The guy behind synths in death grips.
>>
File: 1504767441937.jpg (30 KB, 539x552)
30 KB
30 KB JPG
>>
File: 1606017346891.jpg (45 KB, 1000x563)
45 KB
45 KB JPG
>>
>>101807516
>nobody has said McCartney yet
>>
>>101808486
You like Huey Lewis and the News?
>>
>>101808006
iggy pop
>>
>>101807516
cope tastelet, mccartney >>>>> lennon
>>
File: downloadfile.jpg (50 KB, 472x708)
50 KB
50 KB JPG
>>
>>101807043
?
>>
>>101806918
>>
>>101809143
Oooh! Prince?
>>
>>101806968
Sophie
>>
>>101806918
Zach Hill
>>101807043
Metallica
>>101807192
Ariel Pink
>>101807196
Joy Division
>>101807230
Shellac
>>101807351
Porcupine Tree/Steven Wilson
>>101807516
Joni Mitchell/Bob Dylan
>>101807621
Judging from filename, Ride?
>>101807682
King Crimson/Robert Fripp
>>101807747
Sleaford Mods - Spare Ribs
>>101808281
Slint
>>101808907
Can
>>
>>101806918
Paul Simon?

Haha jk this board only talks about the same 10 bands (one of them being Death Grips)
>>
>>
File: bryanhosling.jpg (30 KB, 474x583)
30 KB
30 KB JPG
>>
>>101806968
Father John Misty
>>
>>101807903
2pac
>>
>>101807756
aye
>>
File: file.png (1 MB, 1024x679)
1 MB
1 MB PNG
>>
>>101807851
kek
>>
Hardcore mode
>>
>>101809831
Travis Scott?
>>
File: tenor.gif (3.99 MB, 412x192)
3.99 MB
3.99 MB GIF
>>
File: 013.jpg (376 KB, 849x1200)
376 KB
376 KB JPG
>>101806918
>>
>>101807043
I love [your favorite band]
>>
>>101807433
Sabaton?
>>
File: blaze it.png (187 KB, 350x430)
187 KB
187 KB PNG
>>
heres an easy one
>>
File: dust_in_the_wind.png (1015 KB, 2558x1440)
1015 KB
1015 KB PNG
>>
>>101810305
John lennon or chris brown
>>
>>101807736
Eric Clapton
>>
>>101811956
peter steele?
>>
>>101808116
Jason Aldean - OBND
>>
File: marx.gif (26 KB, 202x250)
26 KB
26 KB GIF
>>101806918
>>
>>101808006
Steve Howe
>>
>>
>>101810014
Tears for Fears
>>
File: 12376891345.jpg (184 KB, 1425x1425)
184 KB
184 KB JPG
>>101811956
Generic as fug but is this it?
>>
>>101811956
Count grischnack obviously
>>
>>101811956
awfully hot cawfee pot
>>
File: 275-1089-single_1.jpg (22 KB, 700x700)
22 KB
22 KB JPG
>>101807020
phil elverum
>>101807043
lemon demon
>>101807351
snoop dogg
>>101807516
paul mccartney
>>101807621
ride
>>101807682
reminds me of the bryter layter cover idk
>>101808223>>101808240
jefre cantu ledesma
>>101808256
hmmmmmmmmmmmmmmmmm
>>101808907
can
>>101809143
michael jackson

bucket head
>>
File: images.jpg (4 KB, 225x225)
4 KB
4 KB JPG
hint: one half of a duo, his face is in the catalog right now
>>101807043
mutilation
>>101810014
weeknd
>>101810510
morrissey
>>101807851
is there anything this woman can't do
>>
>>101809667
>Robert Fripp
Got 'em
>>
>>101816138
fuck i should clarify it's not related to daft punk though there might be a small resemblance
>>
File: 3889069-SWJHWBFW-7.jpg (62 KB, 770x516)
62 KB
62 KB JPG
>>
Here’s an easy one
>>
>>101816242
mj
>>
File: noid.jpg (71 KB, 608x608)
71 KB
71 KB JPG
>>
File: l8e.jpg (16 KB, 392x563)
16 KB
16 KB JPG
>>
>>101811956
this has to be varg
>>
>>101811956
Varg
>>
>>101816574
david byrne
>>101816138
chris lowe
>>101815113
idk who is that but based
>>
>>101817258
> david byrne
yes
>>
>>101806968
Justice
>>
File: Character_robbie1.jpg (14 KB, 286x313)
14 KB
14 KB JPG
>>
>>101818084
Will Toledo fisting Robert Smith?
>>
>>101807046
lou reed
>>101807516
the bitch from fleetwood mac
>>101807619
any member of the flamin groovies
>>101807736
Marilyn Manson
>>101808116
blake faggot shelton
>>101808223
buckethead
>>101808256
swans
>>101808486
huey lewis
>>101808907
can
>>101809834
college
>>101816242
mj
>>101816574
byrne
>>
>>101818119
yes
>>
>>101818084
Interpol
>>
>>101818259
nah it was car seat headrest. Nice guess though cause of Rosemary
>>
>>101812260
Nope
>>
bump
>>
File: 812gQ6VmMqL._AC_SL1500_.jpg (196 KB, 1451x1092)
196 KB
196 KB JPG
>>101806918
>>
>>101809834
kavinsky
>>
File: mata hari.jpg (372 KB, 800x1094)
372 KB
372 KB JPG
>>
File: lucia joyce 2.jpg (72 KB, 512x512)
72 KB
72 KB JPG
>>101821653
Also
>>
>>101807046
bowie
>>
>>101811956
Scott Walker
>>
>>101811956
eminem
>>
>>
File: slippy s.jpg (40 KB, 600x600)
40 KB
40 KB JPG
>>
>>101806918
>>
>>101821844
Rapeman?
>>
Here you go lads
>>
>>101821944
Kurtco
>>
>>101821944
ded
>>
File: space_nazi_band.jpg (58 KB, 600x400)
58 KB
58 KB JPG
>>101814963
Henry Cow
>>101820220
Rush
>>101821944
Euronymous
>>101821793
Autechre
>>101821653
Siouxsie and the Banshees
>>
File: aurora green on green.jpg (50 KB, 596x660)
50 KB
50 KB JPG
>>101822067
>Siouxsie and the Banshees
I can see that, but I was thinking of someone else.
>>
>>101821918
No. It's very easy
>>
>>101821827
Underworld
>>
>>101821844
john lennon?
>>
File: 1614027319489.png (283 KB, 821x394)
283 KB
283 KB PNG
>>
>>101806968
salem
>>
>>101822067
Rammstein?
>>
>>101822856
jim morrison
>>
>>101811956
Guy Berryman from Coldplay
>>
>>101821844
rhianna?
>>
>>101821944
Nirvana
>>
>>101822883
rammstein are nu metal faggot commie pussies
>>
>>
>>101823044
Billie Eilish?
>>
>>101823044
Slipknot
>>
>>101822986
I guess you right
>>
>>101823044
Clown from Korn
>>
>>101822067
>Rush
hell no
>>
File: rip.jpg (636 KB, 1600x1067)
636 KB
636 KB JPG
>>
>>101810014
SOPHIE
>>
>>101822082
grimes
>>
File: 1614007129322.png (95 KB, 290x333)
95 KB
95 KB PNG
>>101809834
dear god
>>
File: 1525423842_image.jpg (78 KB, 1280x692)
78 KB
78 KB JPG
>>
>>
>>
>>
File: rush.jpg (125 KB, 1024x768)
125 KB
125 KB JPG
>>101823731
No, it's Rush
>>
>>101817258
>chris lowe
nope, but good guess
>>
>>101824070
Idk but for some reason the rip and the hay makes me think of van halen
>>
>>101808116

>>101814833
>>101818149
Wrong
>>
>>101824183
kraftwerk
>>
>>101824352
nope
>>
>>101824354
Lmao it's kraftwerk, buddy. Stop talking shit.
>>
>>101824375
it's not I'm sorry
>>
>>
>>101807057
detected the zoomer
>>
>>101824070
What is it??? Giant haystacks?
>>
>>101806918
liam duh
>>
>>101816307
Jpegmafia
>>101821827
John Balance
>>101821999
MCR
>>101817258
>idk who is that but based
if you want a hint, the resemblance is mainly the hair/sunglasses (and no, it's not Trent)
>>
>>101825354
Its not MCR, but im thinking that the jacket is not as iconic as i thought
>>
>>101811956
Jeff mangum
>>
>>101811956
Johnny Buckland
>>
>>101823044
mr bungle
>>
>>101824375
its obviously daft punk retard
>>
File: Frankenstein_WEB.jpg (64 KB, 630x367)
64 KB
64 KB JPG
>>101806918
>>
>>101809667
>Ariel pink
Yes! Thank u
>>
>>
File: Captain_hook_shrek.jpg (13 KB, 340x183)
13 KB
13 KB JPG
Its not by physical resemblance
>>
>>101806968
Ricky Gervais
>>
File: a2RNB3e_700b.jpg (67 KB, 680x468)
67 KB
67 KB JPG
easy one
>>
>>101806918
as you were LG x
>>
>>101825956
MF DOOM?
>>101825846
Van Halen!
>>
File: skeleton-dance-1-copy2.jpg (154 KB, 1024x768)
154 KB
154 KB JPG
>>101823044 Tom waits
>>101806918 Liam gallagher
>>101806968 Lift To Experience
>>101807020 Mount Eerie
>>101807043 The national
>>101807516 Macca
>>101807736 You can't tell me this isn't meant to be Troy Van Leeuwen
>>101807903 2pac
>>101808006 Bob Dylan
>>101808116 Michael Gira
>>101808281 Slint
>>101808907 Can
>>101809143 mj
>>101820220 jimmy page
>>101824154 eminem
>>101824230 wolf alice?
>>101825846 stone roses
>>101826226 the pogues
>>101826306 Radiohead
>>
>>101825814
yup
>>
>>101827255
no, definitely not radiohead
>>
>>
>>
>>
>>101827255
>Eminem
nope
>>
>>
>>101827996
Boston?
>>
>>101828504
Nope, implying something else!
>>
>>101807736
Roger Waters
>>
this one might be a bit out there
>>
File: PICNIC.png (337 KB, 479x794)
337 KB
337 KB PNG
>>
>>101828639
Peter Gabriel era Genesis
>>
>>
>>101828410
100 gecs
>>
>>101827900
>north face jacket to protect me from the cold

Ecco2k?
>>
>>101826226
Ween
>>
File: bb.png (1.43 MB, 1536x836)
1.43 MB
1.43 MB PNG
>>
>>101806968
Godflesh?
>>
>>101828741
No. It's an artist making electronic music.
>>
>>101828878
Blank Banshee lol
>>
>>101807192
Poppy?
>>
File: lupi_de-758x522.jpg (70 KB, 758x522)
70 KB
70 KB JPG
This one's easy
>>
>>101828878
kanye
>>
>>
>>101806968
Kurt
>>
File: catherine zeta.jpg (52 KB, 506x760)
52 KB
52 KB JPG
>>101824528
Neutral Milk Hotel?
>>101827996
Dropkick Murphys? Thin Lizzy?
>>101828735
>filename
Disregard That Rubbish, we're the Fuck Guns
>>
>>101827966
Giorgio Moroder
>>
>>101807192
Aysel Gürel?
>>
>>101806918
>>
>>101831673
Noel.
>>
>>101807192
Nicki Minaj?
>pink wig, thick ass, give em whiplash
>>
>>101827255
Blackpink lmao
>>
>>101810014
daft punk
>>
>>101810014
Daft Punk, it would be SOPHIE if there was only one
>>101811956
I stabbed him 50 times in self defence your honour
>>
>>101816093
Autechre
>>
>>101829890
Pixies?
>>
>>101806968
Kanye
>>
>>
>>101828565
Jimi Hendrix?
>>
>>101833531
>Pixies?
nah
>>
>>101828565
What the fuck am I looking at.
>>
>>101810504
Kek
>>
>>101823044
Acid Bath
>>
>>101833619
yung lean
>>
File: 1582700836244.jpg (83 KB, 765x900)
83 KB
83 KB JPG
>>101806918
>>
>>101806968
stoned jesus
>>
>>101807043
1975
>>
>>101810014
sophie
>>
>>101833270
winnar
>>
>>101834209
Rob Halford?
>>
File: 1595446555697.jpg (206 KB, 500x700)
206 KB
206 KB JPG
>>101806918
>>
>>101835903
yeah, probably too obvious
>>
>>101807043
Radiohead
>>
>>101806918
>>
>>101828878
Blank banshee.
>>
>>101828565
Flower Travellin Band??
>>101829487
Ulver?
>>101831673
Neutral Milk Hotel
>>101836116
the guy who played >>101825846 ?
>>
>>
>>101839435
tom york
>>
>>101807619
lemmy?
>>
>>
>>101841016
Pandabear lol
>>
>>101807759
Varg/Burzum
>>
File: 5ef015d5b099e.jpg (61 KB, 600x430)
61 KB
61 KB JPG
>>
>>101806968
justice
>>101807020
that boring my wife is dead album by the microphones guy
>>101808116
josh turner your man
>>101808223
buckethead
>>101809834
KAVINSKY LOL
>>
File: aveycap.png (1.04 MB, 1549x1045)
1.04 MB
1.04 MB PNG
>>101841586
oh i know who
>>
>>101808116
Grant MacDonald
>>
>>101829143
>>101828410
Brian Eno
>>
File: 1614149636371.gif (465 KB, 200x317)
465 KB
465 KB GIF
>>
File: intro-1582640416.jpg (85 KB, 1000x563)
85 KB
85 KB JPG
I'll kiss whoever gets this one
>>
>>101842353
Tim Buckley?
>>
>>101806918
Liam gallagher
>>
>>
>>101842353
Colm Cavaghangerghanranhranh O'Fleghhhrhhghh
>>
>>101839339
Yep, it's Ulver
>>
File: 70398352-5.jpg (53 KB, 369x369)
53 KB
53 KB JPG
>>
>>101847199
IT'S JUST ONE OF THOSE DAYS
>>
>>101841586
The guy from Wheatus
>>
>>101827255
>>101841733
>>101842187
I'll give you a hint
>>
>>101837786
Devin Townsend
>>
>>
File: 34567890-=-0987654.jpg (20 KB, 640x360)
20 KB
20 KB JPG
>>101827900
>>
>>101847442
>>
>>
File: κατάλογος.jpg (5 KB, 225x225)
5 KB
5 KB JPG
>>101847535
Nope.
>>
>>101847544
sid
>>
easy one
>>
>>101809702
its liam gallaguer you dumb bastard
>>
>>101827996
House of Pain.
>>
>>101807046
Melt banana
>>
>>101807736
surely this is Elliott Smith and not one of the other guesses
>>
>>101847199
IF ONLY WE COULD FLY...
>>
>>101847199
da rude (sandstorm)
>>
>>101847582
The who
>>
>>101847199
ROLLIN ROLLIN ROLLIN
>>
>>101841586
Reni, the drummer of The Stone Roses

I WANNA BE A DOOR
>>
>>101829890
Joanna Newsom?
>>
>>101842235
No. It's a female artist.
>>
>>101824259
>No, it's Rush
no, fuck no
>>
>>101847582
The Clash
>>
>>101845602
>>101843901
nope
>>
>>101847885
Close enough.

>>101848285
No.
>>
>>101806968
IIII RAV U JESUS QURAAAAIST
>>
File: Angry-Joe-Vargas.0.0.jpg (151 KB, 1200x800)
151 KB
151 KB JPG
>>
>>
>>101833957
Damn right
>>
File: Shakira.jpg (142 KB, 911x1127)
142 KB
142 KB JPG
>>101842353
Jon Anderson
>>101847442
Van Morrison obviously
>>101847582
Phoebe Bridgers
>>101847972
>Joanna Newsom
nope, here's another hint (pic related)
>>
>>101848801
>Jon Anderson
when did jon anderson have hobbit hair lol i missed that
>>
>>101848801
>Van Morrison obviously
Yes
>Phoebe Bridgers
No
>>
File: Phoenix_Pointing_1[1].gif (30 KB, 256x192)
30 KB
30 KB GIF
his japanese name is a reference to him
>>
>>101849431
Ryuichi Sakamoto?
>>
>>
>>101807020
MAH WIFE IS DEAAAAAAD
>>
>>101848368
Deftones
>>
>>101849615
Ray Manzarek?
>>
>>101808461
jimmy buffet
>>
DG? Liam G? Kevin Shields? Brian Wilson?
>>
>>101816138
Kool Moe Dee?
>>
>>101808461
The guy from Smash Mouth
>>
>>101848801
JLo?
>>
File: qt.jpg (118 KB, 841x611)
118 KB
118 KB JPG



Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.