[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip / qa] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / asp / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / wsg / wsr / x] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/lgbt/ - Lesbian, Gay, Bisexual, & Transgender

[Advertise on 4chan]


Thread archived.
You cannot reply anymore.


[Advertise on 4chan]


File: mytoys.png (309 KB, 484x384)
309 KB
309 KB PNG
post em
or say what you use

t. mtf
>>
>>18606651
Put them all in your ass at once.
>>
>>18606677
that would hurt. im not that much of a degenerate
>>
I love the ballgag and the handcuffs, the black butt plug is fine too. The rest is pretty meh.
>>
>>18606651
How is the thrusting machine?
>>
>>18606744
How loose is your butthole, anon?
>>
I like bionicles
>>
>>18606766
Enough to barely fit the beige buttplug. Even after up to 10 years of taking cock and dildos it's still pretty tight.
>>
>>18606687
You will be op. You will be..
>>
>>18606759
I really like it
more info here >>18533973
>>
>>18606651
I once tried do DIY a fucking machine with powertools i had in my home. Turns out it a really involved task, also you need good torque and also powertools are noisy as fuck. Also id like the weight of someone over me instead..
>>
>>18606687
why the hell do you need 3 of them then
>>
>>18606947
one up the ass and two up the nose
>>
>>18606947
why would you only have one dildo
i also have my biggest one hidden
>>
File: 3789257896766.png (604 KB, 640x640)
604 KB
604 KB PNG
>>18606996
one is vibrating and thrusting as well. sometimes I uhh make it thrust inside me when the fuck machine is fucking me
and uh
it
feels
great
>>
>>18606996

Lets see the horse cock
>>
just got back from fucking myself
had an orgasm that probably looked like a seizure
with like 3 mini-orgasms leading up to it
i love dick
>>
>>18608194
>just got back from fucking myself
>had an orgasm that probably looked like a seizure
this feels impossible, i was probably a dumbass though, and bought one that was too big but still
>>
>>18608253
with my machine I get full body shakes for like 20 seconds
its great
>>
>>18608308
sounds fucking amazing, i'd legit buy one if i had the money, real dick is too stressful for me to deal with lol
>>
>>18606651
I have a vibrating + estim plug
the remote controls the vibration and shock patterns separately, there's a lot of control with it and I can feel my brain melting sometimes

I have a fantasy about someone consensually drugging me and using it to play with me
>>
File: 235823-0532.png (122 KB, 387x558)
122 KB
122 KB PNG
ordered that a couple days ago :3
>>
Just got this. Inflatable, vibrating, remote control. Feels great. Cheap in Amazon
>>
>>18609385
is it weird that the thing im looking forward the most is to feel it and jerk it
>>
>>18606651
fuck i want a dildo so bad
i bought an abella danger fleshlight when i was 15 tho
>>
Should I post my bad dragon collection
>>
>>18609460
yeah
do they have names? which one's your favorite?

my ex had one but he only let me see it a couple times
>>
>>18606651
After you have been able to put any size in yourself and thrusting is persistent and unhinged... Does normal sex still have appeal especially with the likes of the smallest dildo? Especially considering how much more work it takes to meet and quality is not guaranteed by any means.
>>
>>18606651
ew
>>
>>18609460
hi sadney
>>
>>18609417
Is that a tranner in the illustration?
>>
This thread made me sigh and feel resigned about my life.
>>
>>18609476
Bumblehooves is my favorite. I got a Rex medium but he’s waaaaaay too big.
>>
>>18606795
Are you threatening me?
>>
>>18606651
I kinda wanna get a fleshlight and maybe a dildo, idk im not really a bottom but butt stuff makes me feel tingly? and dare I say gud?
>>
>>18609460

Go for it
>>
>>18606651
Thanks i got fired
>>
>small stack of bad dragon dongs
>only ever use one
>the rest were too big for me to make use of with how rarely I do anal or just too oddly shaped
>horny shopping has struck again (and again, and again...)

How hard is it to resell these things? They're well cared for.
>>
>>18606651
>>18606802
>>18607027
>>18608194
>>18608308

Man I want a machine so fucking bad, but they're all like 600 bucks here. Are they worth it?
>>
File: wellwellwell.gif (217 KB, 220x126)
217 KB
217 KB GIF
>>18611102
why would you open 4chan at work?

>>18613918
yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes
>>
>>18614129

>yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes

Hon, you're gonna bankrupt me lmao. Please tell me more
>>
>>18612357
post ass and maybe ill buy?
you have to use all of them a little before i buy tho i want to smell you on them
>>
File: giphy (1).gif (1.55 MB, 480x473)
1.55 MB
1.55 MB GIF
>>18614142
well lets see.
if a penile orgasm is like 10 tons of TNT,
a prostate orgasm is like a nuke
everywhere, across your entire body
a feeling of euphoria rising in your chest and groin
it makes me moan uncontrollably like a little bitch
using a dildo on yourself doesnt even compare to getting fucked by something else
its just, ugh so gooooooood
>>
>>18614220
Reading this made me want to pound a bottom till their brain turns to mush. Watching them shudder with me inside them. Hearing their cute moans as they give into it. Pull their head over to face me so I can see their orgasm face. Watching them go slack and sigh contently.
>>
>>18614220
>>18614292

Fuck it, I'm getting one. Who needs to save money for a house anyway, yolo
>>
>>18614220
>>18614322

How much of a problem was the 2.4 inch thrusting limit tho? The one I'm thinking of getting has only 3. I saw in that other thread that you weren't too happy about that aspect
>>
>>18614322
Too bad they don’t sell bottoms
>>
File: lego.jpg (267 KB, 2048x1536)
267 KB
267 KB JPG
>>18606651
>>
>>18614220
is there any way I can experience such intense orgasms with just a dildo and no fucking machine?
>>
File: drawing.png (10 KB, 767x350)
10 KB
10 KB PNG
>>18614338
>>18614338
well if you angle the dildo so it kinda flops to the ground like in my illustration, it goes more than 2.4 inches into you
very good for a machine under $200
>>
>>18614384
the only way I've been able to is with using a suction cup dildo to the wall and riding the wall. gotta hit the right spots tho
>>
>>18614448

Nice. Which one are you planning on upgrading to?
>>
>>18614459
I'm not entirely sure but I'm definitely going to buy one with variable thrusting distance. That's my #1 selling point
>>
>>18614518

Why is variable so important to you? Isn't it just about making sure it's long enough?
>>
>>18614533
eh, it gets kinda boring having the same thrusting distance every time.
I wanna be able to do slow, deep strokes and fast short strokes
>>
>>18606651
Question for everyone who has stuff like this in their apartment/house:
Do you have your toys just lying around in plain sight, or do you have some secret spot where no one could ever find them?
>>
>>18614560
I keep it all in a drawer of my clothing cabinet
and I have parents that respect my privacy
yes, I use this at home, its quiet enough. im home from uni
>>
>>18614579
>and I have parents that respect my privacy
Aren't you afraid that someone could find them tough? I would be constantly terrified.
>>
>>18614560

right now i live alone so its no problem, but as soon as i find a good spot im gonna bury it all in a fucking safe outside somewheere. so even if someone were to find it and open it, no one could track it back to me. could you imagine dying to something stupid and having all your family and friends know about this kink? it's nightmare fuel
>>
>>18614591
eh not really. YMMV but I spend most of my time in my room anyway
my parents dont really go in my room
they dont like the smell of weed so that helps
>>
>>18614622
>could you imagine dying to something stupid and having all your family and friends know about this kink? it's nightmare fuel
kek
>>
Has anyone here had a pure anal orgasm, hands free? How was it?
>>
>>18614733
I have, yes. Overwhelming pleasure
If you want a good resource, I actually recommend reddit for this:
https://www.reddit.com/r/ProstatePlay/search?q=super-o&restrict_sr=on&include_over_18=on&sort=relevance&t=all
>>
>>18614804
Watching femboys have handsfree orgasms looks hot as fuck and it makes me wanna get a dildo, but I'm too much of a pussy to ever do it lol



Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.