[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip / qa] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/ck/ - Food & Cooking


Thread archived.
You cannot reply anymore.




What are some things that should never go on a burger?
>>
my balls and my ass. My dick.
>>
>>18385929
Tomatoes, lettuce and mayonnaise should never go on a hamburger.
>>
>>18385929
Anything like dill pickle or anything soaked in vinegar
>>
piss shit and cum
>>
>>18385929
little wooden spears
>>
>>18385929
Live maggots
>>
>>18385929
tomatoes
>>
>>18385965
I'd destroy a burger if it was loaded with a sexy mature transwomans shit and cum
>>
>>18385929
Any other proteins, including egg and bacon
>>
>>18385929
>Onion rings (onions okay)
>jalapenos
>peanut butter
>jelly
>any other kind of fruit jam
>goat cheese
>marmalade
>vegemite
>nigger
>poop
>pee
>lemons
>oranges
>strawberries
> blueberries
>chink nut
>arab hair
>pussy juice
>beets
>saurkraut
>radishes
>potatoes
>oxtail
>bones
>fish
>cheetos
>chips
>nuts
>berries
>chocolate bars
>gummy bears
>ginger
>>
>>18385929
lettuce and the like
>>
>>18385929
Never seen a burger with so many things on it but still look small and crappy
>>
>>18385929
tomato.
sauce of any kind.
any kind of pickle other than dill.
>>
An anvil
>>
>>18385929
>goldberg eating bacon on his burgers
WHAT? But he is jew? My life has been a lie!
>>
>>18385929
That guys >>18385932 ball and ass.
>>
>>18385929
Beets. Australians need to stick to raping kangaroos and leave burger toppings to Americans.
>>
>>18385929
tomato, lettuce, onion, cheese, condiments, bread
>>
>>18386458
It had a Jewish friend in uni who ate matza with bacon on Easter.
>>
>all these amerilards saying no tomatoes or lettuce
>>
>>18385929
Thank you for keeping Bret out of the ring
>>
>>18386570
Yeah, put extra ingredients in your burger. That'll make you less fat.
>>
>>18385929
Obviously it's something that should be considered to some extent, but is your primary concern when it comes to your hamburger really how healthy it is?
>>
>>18385929
tomato and ketchup
>>
>>18385932
came here to post this
/thrd
>>
Blacks
>>
File: 1661640449260828.jpg (88 KB, 640x640)
88 KB
88 KB JPG
>>18385929
>things that should never go on a burger
another burger
if you just want to eat a patty then eat a patty, don't fuck up the core concept of the design of a sandwich you can pick up and eat buy making it taller then your mouth can open
>>
>>18385929
Your mom
>>
>>18386570
tomatoes are up to taste, a good heirloom tomato can add a good amount of flavor to the burger. lettuce won't have any taste compared to the rest of the ingredients and will be warm and soggy anyways, just eat a side salad. that being said, putting a large lettuce leaf under the patty, stacking other ingredients on top of the patty, then folding the lettuce leaf over so that the leaf holds all of the ingredients inside the burger when you bite into it is a high iq move
>>
>>18385988
>potatoes
Whoa there, Nelly. You've gone too far, now turn around and head back.
>>
Processed cheese on a chicken burger
>>
>Raw Uranium
It may be calorie dense, but it is very bitter and unpleasant
>>
>>18385929
He shouldn't be eating that shit, its not kosher.
>>
>>18387562
I don't think my salt grinder could grind it
>>
>>18387519
>a good heirloom tomato can add a good amount of flavor to the burger
yeah, but it's a shitty fucking flavor.
>>
>>18385932
those are good ones, yeah.
>>
>ctrl-f pineapple
Oh wow didn't expect that. So that's official then huh?
>>
>>18386570
Bitch, we invented burgers. We get to decide if we want to have lettuce and tomatoes on them or not.
>>
File: avatar (81).jpg (45 KB, 420x630)
45 KB
45 KB JPG
>>18385983
Dont know about the shit. It'd have to be a young real girl, like Valentina Nappi if she was a virgin. If she pinched a loaf in my cheesesteak, I'd eat.
I'd give prime Bruna Butterfly a blumpkin, no doubt. And theres lots of young traps I'd swallow their loads. Not on a burger tho, that's gross. But definitely in my beer. Hell yeah.
But you lost me at the shit bro, that's gross, you're eating a middle aged dudes shit. Shes gotta be young. I mean come on
anyway, stay safe this weekend
>>
Buns
>>
File: Z02831.jpg (104 KB, 670x670)
104 KB
104 KB JPG
this is controversial but I say gummy pumpkins don't belong on a burger
>>
>>18388142
So you're one of those guys who wants cum on his burger?
>>
>>18385929
Is that fuckin Goldberg?
>>
>>18385929
cum
>>
>>18386570
tomatoes just dont jive with burgers, they go well on a fried chicken sammie tho
>>
>>18386837
>it must be these 30 extra calories making me fat
>>
>>18385988
>checked
But you missed one...
>pic
>>
>>18388293
the heat of the oreo creams the burger
>>
>>18386556
stay mad, 3rd world shitter
>>
>>18388357
love beets last summer I worked away and a sandwich with beets pork mustard arugula and provolone and dried tomatos and 6 beer big
>>
>>18385929
Tomatoes
>>
>>18388357
Hard pass, there's too much shit on it. You're not even going to taste the meat, it's just going to be a sloppy mess of conflicting flavors. Do the egg OR the pineapple OR the beets. Not all fucking three on a bacon cheeseburger.
>>
>>18385929
Penis pot pie.
>>
>>18388438
good 'vice for a budlet. those who can taste be not 'fraid
>>
>>18385929
Lettuce
Pineapple
Olives
Mustard
Wasabi
>>
>>18387551
I hope an anthropomorphic baby the size of a dump truck tries to rape you, faggot

>>18388293
I swear if I ever worked for the CIA and tortured people I would just order like 30 of these and make some skinny terrorist eat them all in one sitting



Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.