[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vm / vmg / vr / vrpg / vst / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip / qa] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / pw / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / vt / wsg / wsr / x / xs] [Settings] [Search] [Mobile] [Home]
Board
Settings Mobile Home
/adv/ - Advice

[Advertise on 4chan]


Thread archived.
You cannot reply anymore.


[Advertise on 4chan]


File: IMG-20220111-WA0064.jpg (94 KB, 1408x792)
94 KB
94 KB JPG
Caught my girlfriend kissing with a female friend in new years party and our relationship has been rocky since then, she said she was drunk and it was a "frienfly kiss between girls"

I was about to break up with her but then she said that she was willing to make it up for me and if i wanted to she could set me up a threesome with her friend.

I declined and got angrier and told her that she only wanted an excuse to sleep with her friend and it was even worse because she wanted to do it in front of me.

Then she said that she wasn't willing to lose me because of this and said that if i wanted to "get even" and fuck someone else i was free to do it.

I ended up fucking a transgirl from my gym, it's a very good looking troon, fit, hormones, big tits. It only happend ONCE, no more times and ive stayed loyal to my girlfriend ever since.

She is acting all weird ever since, probably she thought i was going to fuck a normal girl, but i wanted to give her a taste of her own medicine. But i now i find her more and more depressed, i'm worried because she has a story with self harm and latetly she has been acting strangled. We had sex yesterday and she didn't looked at my eyes the entire thing.
>>
>>25667512
Relationship is over and has been over you fucking dumbass. There’s no way you can possibly salvage this shit worryfree. It’s an absolute dumpster fire
>>
>Get offered a threesome
>Decline and instead fuck a tranny
Yeah, break up with her regardless, but what the hell
>>
>>25667547
Why? She basically told me i had a free pass to fuck someone, if she calls me out for doing it with a tranny she would be a hypocrite because she is clearly a bisexual
>>
>>25667555
>Let someone else to fuck your girlfriend IN FRONT OF YOU
Vs
>Fuck a prime looking blonde teenage tranny with an amazing figure
Not gay if you are the one topping
>>
>>25667570
Why wouldn't you top in the threesome if she's offering it
>>
>>25667512
I'm not sure why people care. I wouldn't mind a gf fooling around with another girl unless she's fat or ugly
>>
>>25667587
I don't share
>>
>>25667598
That's because you have a cuckold fetish
>>
>>25667621
It's impossible to be cucked by a girl idiot
"Oh yeah I'm such a cuck having sex with two women at the same time oh how pathetic"
>>
>>25667621
No I'd kill her if she kissed a guy but it's a girl who cares
>>
>>25667613
You're such a gigantic gorilla Nigger faggot op, that relationship is over the moment you fucked that tranny
>>
>>25667547
Anon is right
>>
>>25667730
So she can fool around with her own gender but i can't?
>>
>>25667749
yes
lol
>>
File: 1616450747000.png (72 KB, 400x386)
72 KB
72 KB PNG
>>25667749
God damn, this fucking thread
>>
>>25667749
Women are fags to begin with
>>
>>25667512
it's a horrible day to be literate.

you should have just dumped her when she kissed someone else ffs. wtf is with this bullshit. there is no saving this. burn everything down and rebuild from the ashes.
>>
Just walk away. Do something with your life.
>>
>>25667512
You're both degenerate garbage.
Her for cheating and then suggesting a threesome, and you for not only putting up with her behavior, but cheating and even being a flaming faggot while doing so.
>>
>>25667512
"Hey, here's a chance to fuck two girls at the same time"
"No thanks, I'd rather fuck a man"

I think you're the retard in this story, OP.
>>
File: 1611210291577.jpg (4 KB, 271x250)
4 KB
4 KB JPG
>>25667512
>I ended up fucking a transgirl from my gym, it's a very good looking troon, fit, hormones, big tits. It only happend ONCE, no more times and ive stayed loyal to my girlfriend ever since.
>>
What the keks did I just read
>>
>>25669253
2022 problems. SO PROGRESSIVE, this is the future Chud, Traditional Values are outdated
>>
Fucking hot young trannies is based, OP. Don't listen to the virgin haters.
>>
>>25669269
>implying that fucking trannies/femboys isnt a tradition that has been around longer than Christ.
>>
>>25667512
mid bait
>>
>>25669269
weak bait

>>25669081
it's not cheating if they discussed it and agreed on it, habib.
>>
>>25669288
>he doesn't understand ironic posting
Go back to plebbit
>>
File: 1636035360082.jpg (74 KB, 807x802)
74 KB
74 KB JPG
>>25667749
lmao I can't even
>>
>>25667512
Is this a joke? You literally fucked the relationship even further. You're an asshole and a literal faggot, does it get much worse?
This is either bait or a teenager. If it's the latter then grow up, dumb faggot. Life isn't always about "getting even."
>>
>>25669859
Sometimes is about bending over and letting other screw you right? Stop being a submissive faggot, if someone screw with you, you screw them back twice so they learn the lesson
>>
>>25669917
Are you a woman? Sounds like something a woman would say kek.
That's usually what sensitive and emotional men do; they're the same people that go into a rage when confronted over simple shit, like chimping out over traffic, or having a hissy fit over a mild amount of confrontation.
It's not worth the time to plot and scheme revenge like a 5 year old over some bitch. Just gotta dump her and move on.
>>
>>25670004
You are only woman here, you are submissive and weak. Letting other step on you.
>>
Kek, just dump the whore
>>
>>25667555
FR. Your obviously looking for something else.

>Getting mad you left your GF unattended, or just looked the other way at midnight.
>Declining what most dream of
>(no judgment on the trap, if the right one came up to me it would be hard not to fall to temptation.)
>Now sad because your gf wants to kill herself because she's been a beard this entire time.

I hope this is bait. Op has gotten me.
>>
>>25667749
This is the best thread ive seen in WEEKS
>>
>>25667570
Imagine being this gay lmao.
>No, I don't want to have sex with two women in an orgy
>I'd rather have anal sex with a man
>>
>>25667512
Sounds hot, except for the part where you fucked a trans lol
>>
>>25667512
It's over. Perhaps it couldve been savaged after the kiss, who knows maybe not since the trust was broken at that point, but after fucking someone else it's done. No matter how "even" you two got you really just both took turns swinging axes at the same tree trunk. Sorry OP, that's wraps.
>>
You should have done the threesome and dumped her fucking retard
>>
>>25667512
It's over bro, her self confidence is shattered and she won't recover. A woman knowing that you'd rather fuck a tranny than fuck her is like the greatest insult you could possibly give, based as fuck for doing it but your relationship is over.
>>
>>25667587
>>25669086
>>25670156
Accepting the threesome in this situation would be so fucking cucked I can't believe anyone is actually considering it.
>"ugh I'm so sorry for kissing her, as an apology how about I fuck her and oh yeah I guess you can be there too"
Lmao
>>
>>25670225
This board is full of the same virgin /pol/cels as everywhere else on this site, what else do you expect? They just see two pussies for OP to put his dick in and their virgin brain immediately goes too haywire at the thought of ever touching a vagina to bother giving real advice.
>>
>>25670164
Kek
>>
>>25669917
That's not how relationships word idiot. The moment you double down it's over. You're not in a relationship anymore, you're in a competition. So you fix things, end things right there in the most healthier way or live with consequences of your actions you retard faggot
>>
>>25670429
Okay, that's great and all, but not only did he turn down a threesome, but he fucked a man. I'm no virgin, and that shit is gay. Dude is literally this guy:
https://www.youtube.com/watch?v=Zd8vzIRQLLM
>>
>>25670499
He denied his whore girlfriend the chance to freely fuck another girl while also destroying her self confidence so badly that it basically ended their relationship. None of you know how to play the game. Anything else would have been on her terms. Threesome? Sleep with another girl? None of it could hurt her because those were the options she laid out. This destroyed her.
>>
>>25670505
>No, I'm not gonna have two girls worship my cock, because it would be on THEIR terms, not mine!
>So I stuck my dick in a man's asshole
>Not gay btw
>>
>>25670510
>have two girls worship my cock
lol
Unironically, stop watching porn.
>>
>>25670105
Lol yeah like fuck its so fucking funny how this guy is both based but still so fucking gay, if he only fucked a woman but he needed to fuck a tranny like fuck lol this is so fucking funny

>>25667749
Lol exactly, we have double standars for woman like man can fuck around and be chads and woman that fuck around are just whores, in this case the double standar is you look like a faggot
>>
>>25667555
Lmao so fucking true
>>
>>25670505
This is true but i mean fucking another girl would have destroyed her self steem and that wouldn't have been gay
>>
>>25670497
You are weak and people will always step on you and treat you like garbage
>>
Obviously the only solution is making that threesome a foursome and make it regular
>>
>>25670510
You REALLY don't know how REAL LIFE threesomes work like right? Outside Pornography or paid prostitutes threesomes with bisexual women it's just them fucking. You are just INVITED to it to a certain extent. Literally cuckold. The fact that you virgins don't know this tells me a lot about the coomer idea that you have about how sex works.
>>
>>25670561
Women are ok with their men having sex with other women. That actually make th man more attractive before their eyes, she wasn't actually giving up something.
>>
>>25670591
How many threesomes have you had? Maybe if you're getting cucked, it's just you.
>>
>>25670667
Stop watching pornography, real life isn't like in your coomer fantasies.
>>
So let me get this straight (no pun intended). So you decided to fuck a man instead of two women because the bitch you have for a girlfriend kissed her friend and that hurt you? And now you're worried and butthurt because you hurted your girlfriend's feelings when you purposely decided to hurt your girlfriend's feelings? You can't get more retarded than that even if you wanted to
>>
Is this the power of American romance



Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.