[a / b / c / d / e / f / g / gif / h / hr / k / m / o / p / r / s / t / u / v / vg / vr / w / wg] [i / ic] [r9k / s4s / vip / qa] [cm / hm / lgbt / y] [3 / aco / adv / an / asp / bant / biz / cgl / ck / co / diy / fa / fit / gd / hc / his / int / jp / lit / mlp / mu / n / news / out / po / pol / qst / sci / soc / sp / tg / toy / trv / tv / vp / wsg / wsr / x] [Settings] [Search] [Home]
Board
Settings Home
/sp/ - Sports


Thread archived.
You cannot reply anymore.



File: lfl.jpg (61 KB, 620x413)
61 KB
61 KB JPG
Shit americucks, why didn't you guys told me about the LFL before? This is acutally entertaining for once and I'm actually taking an interest in american football for the first time in my life thanks to this.

https://www.youtube.com/watch?v=XUI5NdGVVlw
>>
>>92786493
For me it's the Atlanta Steam™
>>
america has more greatness stuck between our toes than the world can imagine.
>>
>>92786493
this is the stupidest fucking shit i have ever seen in my whole life. just nuke this country into the ground
>>
>>92786560
t. raging faggot
>>
>>92786579
He's French, what do you expect?
>>
>>92786579
raging about what? i look at your country the way i look at the homeless and mentally ill, with pity, incomprehension and mild disgust
>>
how is this still a thing in today’s american pc culture?
>>
>>92786626
bold talk coming from little africa
>>
File: 8uqr8uqbpbp01.jpg (29 KB, 750x424)
29 KB
29 KB JPG
>>92786560
>>
>>92786638
damn, you certainly got me on that one
>>
wtf is this? manly lasses playing handegg while wearing as little as possible?
looks like an absolute minefield of wedgies
>>
>>92786630
it’s women’s empowerment
>>
File: D5Hw3_qU0AAcGwh.jpg (130 KB, 800x1200)
130 KB
130 KB JPG
My favorite sport
>>
>>92786626
Mild disgust
That's the most French thing I've read all week. Well said, monsieur.
>>
Well shit, looks like they brought back the lingerie bottoms. They were in tights not too long ago.
https://youtu.be/hGnHaXfZVrc
>>
I'm kinda surprised they find all those women that voluntarily do this. They almost look proud of themselves lol
>>
>>92787105
breaking news women love attention
>>
>>92787105
funny coming from germany.
>>
File: 053017-lfl-kal-1080x608.jpg (70 KB, 1080x608)
70 KB
70 KB JPG
https://youtu.be/98TQukCAnwo
I guess it might be worth a shot.
>>
File: replace_plan.jpg (334 KB, 1023x1279)
334 KB
334 KB JPG
>>92786560
Daily reminder that Waimerica is the reason the whole of the Western world is degenerate and in decline.
>>
>>92786560
>>92786630
>>92786738
>>92787105
the epicenters of degeneracy trying to lecture americans
>>
>>92786493
unironically and earnestly agree with huebro on this one
cgaf about handegg until these princely lasses provided me with the approriate education.
perhaps this model could be applied to other incomprehensible womens sports like soccer.
>>
>>92787456
I remember watching "lingerie soccer" on television when I used to live in the Netherlands. It was only PKs, but I really didn't give a shit about the actual performance.
>>
Milwaukee just leaving 3 point shot wide open.
>>
It used to be on a French sports channel during night time, just like erotic movies on other cable channels at 2 AM.
>>
They all look like trannies kek
>>
>>92786503
I wish they'd take an Atlanta Steamer on my chest if you know what I mean
>>92786560
>be french
>be homosexual
nobody is surprised
>>92786626
>pity, incomprehension and mild disgust
funny that's how I look at homosexuals like you
>>
File: LFL butt.jpg (45 KB, 685x385)
45 KB
45 KB JPG
>>92786738
>looks like an absolute minefield of wedgies
yeah it's pretty based
>>
File: love.gif (423 KB, 600x384)
423 KB
423 KB GIF
>>92788003
>brazilianTVHD
>>
>>92787245
pure kino.
>>
File: image.png (2.8 MB, 2000x1333)
2.8 MB
2.8 MB PNG
>>
File: _103193106_hugo_lloris.jpg (55 KB, 1024x576)
55 KB
55 KB JPG
>>92786560
agreed
>>
File: 20190502_214639.jpg (467 KB, 1860x1080)
467 KB
467 KB JPG
>>92787258
I'm totaalllly scared that cat women wanting to get dicked down by brownies will end up in white people getting "displaced"

Funny coming from Canada where Trudeauboi is bending over backwards for anything multi-cultural in order to make it up to the "indigenous people".
>>
>>92786560
After all that money we sent you to rebuild Notre Dame... this is the thanks we get? Geesh, that hurts.
>>
>>92786560
Keep talking shit Abdullah and we'll poison your goats.
>>
>>92786560
Lol your gay!
>>
>>92787258
>america is shitty country, not rike grorious china

t. chang xiao wang
>>
Forgot about this league. Impossible to find where to watch live games. This really should be more popular, classic entertainment.
>>
have sex
you know who you are
>>
>>92792795
isn't it just livestreamed on their youtube channel?
>>
>>92786560
t. Mohammed LeClerq
>>
>>92788003

> Bundasliga

I can get behind that.
>>
>>92786560
Don't you have a big baguette to go sit on?
>>
File: touchdown.jpg (34 KB, 364x244)
34 KB
34 KB JPG
>>92787245
based
>>
>>92787258
Whites have defended their race for a long time now and we won't stop doing that, I don't know if we have become too soi to keep doing that though
>>
File: touchy.webm (2.18 MB, 800x450)
2.18 MB
2.18 MB WEBM
>>92787245
how many months suspension would this celebration be in the nfl?
>>
>>92797147
Remember when sexuality was silly and fun? Seems they remember...



Delete Post: [File Only] Style:
[Disable Mobile View / Use Desktop Site]

[Enable Mobile View / Use Mobile Site]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.